تجهیزات و امکانات پیشرفته ی ما

از زمان تأسیس مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری دانامهر، پزشکان ما همواره در تلاش هستند تا بهترین تجربه مرکز باروری را در ایران و سراسر جهان برای بیماران فراهم کنند. ما به عنوان خانواده دانامهر, تمام جزئیات لازم برای تحقق معجزه زندگی شما را در نظر گرفته ایم تا اطمینان حاصل شود که می توانیم  به طور فعال آخرین فناوری های حوضه درمان ناباروری را شناسایی و مراقبت های باروری برجسته را در محیطی امن و راحت ارائه دهیم.  دانامهر بر اساس استاندارد های مدرن جهانی و برای اطمینان از  حداکثر ایمنی و حداقل استرس در طول درمان طراحی شده است. بیماران از سراسر جهان به مرکز ما مراجعه می کنند و بخش بزرگی از موفقیت ما در این است که مراجعه کنندگان در طول دوره درمان, حس امن در خانه بودن را با ما تجربه می کنند.

مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری دانامهر به روز ترین و پیشرفته ترین خدمات را با استفاده از تکنولوژی های برتر دنیا و تیم حرفه ای برای تشخیص و درمان ناباروری ارائه می دهد. موفقیت درمان‌های ناباروری به شدت به تخصص و توانایی‌های آزمایشگاه‌های تخصصی موجود در مرکز IVF متکی است و آنها را به یک مؤلفه مهم در سفر افراد و زوج‌هایی که به دنبال خدمات کمک باروری هستند تبدیل می‌کند.

آزمایشگاه جنین شناسی دانامهر

آزمایشگاه جنین شناسی قلب تپنده یک مرکز IVF است که در آن لقاح و رشد اولیه جنین انجام می شود. فعالیت ها در آزمایشگاه جنین شناسی دانامهر عبارتند از:

  •  استخراج تخمک از تخمدان ها
  •  آنالیز و انتخاب سالم ترین اسپرم
  • تکنیک های لقاح که به صورت تلقیح معمولی یا ICSI (تزریق داخل سیتوپلاسمی اسپرم) برای رسیدن به لقاح انجام می شود
  • دانامهر دارای قابلیت آزمایش ژنتیک در آزمایشگاه جنین شناسی می باشد. آزمایش ژنتیک قبل از لانه گزینی (PGT) می تواند برای غربالگری جنین ها از نظر ناهنجاری های ژنتیکی انجام شود.

 

آزمایشگاه آندرولوژی دانامهر

آزمایشگاه آندرولوژی یک مرکز تخصصی در مرکز IVF  است که بر ارزیابی و پردازش اجزای تولید مثل مردان تمرکز دارد. این آزمایشگاه نقش مهمی در آنالیز نمونه‌های اسپرم، ارزیابی کیفیت اسپرم و آماده‌سازی اسپرم برای استفاده در روش‌های کمک باروری دارد. فعالیت ها در آزمایشگاه آندرولوژی دانامهر عبارتند از:

  • آنالیز اسپرم برای ارزیابی پارامترهای مختلف کیفیت اسپرم، از جمله تعداد، تحرک، مورفولوژی و غلظت اسپرم 
  •  آماده سازی و جداسازی اسپرم سالم برای استفاده در روش های لقاح
  • آزمایشگاه آندرولوژی دانامهر امکانات لازم برای انجماد و ذخیره سازی نمونه های اسپرم برای استفاده در آینده را دارا می باشد
  • امکان انجام  آزمایش‌های هورمونی برای ارزیابی سطح هورمون‌های تولید مثل مردان به منظور افزایش امکان باروری
  • فعالیت‌های تحقیق و توسعه (R&D) برای بهبود تکنیک‌ها و نتایج در باروری مردان 

 

نوبت گیری آنلاین