پـــــــزشکان بــــــرتر کیلینیک تخصصـــــــی دانامهـــــــــــر

مرکز ناباروری دانا مهر مفتخر است که تیم درمانی آن از متخصصین پیشرو در حوزه درمان ناباروی و سلامت بارداری کشور با سابقه درخشان اخلاقی و علمی تشکیل شده است. این تیم به منظور ارائه بهتر خدمات برای هر یک از مراجعه کنندگان به طور مداوم با یکدیگر همکاری می نمایند، به طوری که پزشک معالج در طول کنفرانس های علمی مرکز با بهره گیری از نکات ارزشمند متخصصین زنان و زایمان، متخصصین اورولوژی، تیم آزمایشگاه جنین شناسی، ایمن شناسی، ژنتیکی، آندرولوژی، پرستاران و یافته های واحد تحقیق و توسعه مرکز مناسب ترین روش درمانی را برای بیمار خود در نظر می گیرد.

دکتر شهلا دانایی

«من واقعاً احساس خوشبختی می کنم که می توانیم زندگی بیماران خود را به گونه ای ملموس و معنادار تحت تاثیر قرار دهیم. من به همراه تیم شگفت انگیز دانامهر با سخت کوشی و دلسوزی برای ارائه بالاترین سطح مراقبت به ویژه از بیمارانی که باروری و خانواده خود را به امانت گذاشته اند در تلاشیم. از اینکه ما را در راه تحقق معجزه خود, همسفر خود کردید سپاسگزاریم.»

دکتر شهلا دانایی

دکتر شهلا دانایی

مدیر عامل و موسس مرکز فوق تخصصی دانامهر
متخصص زنان و فلوشیپ ناباروری

دکتر شهلا دانایی, موسس و مدیر عامل مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری دانامهر، به عنوان اولین فلوشیپ فارغ التحصیل ناباروری از دانشگاه علوم پزشکی تبریز, بیش از 10 سال است که در زمینه IVF  و درمان ناباروری فعالیت دارد. وی همچنین رئیس بخش زنان بیمارستان ولیعصر تبریز و عضو هیت علمی جهاد دانشگاهی تبریز است. دکتر دانایی یکی از زبده ترین پزشکان در زمینه خود، بیش از ۱۰۰۰۰ عمل IVF را انجام داده و مسئول تولد بیش از۷۰۰۰ نوزاد در سراسر جهان است. دکتر دانایی  همراه با تیم مجرب دانامهر با پیشگامی در اعمال پروتکل‌های درمانی نوآورانه و منحصربه‌فرد، در زمینه درمان ناباروری، انقلابی را رقم زده‌اند.  

دکتر آذر پژوهان

«کمک به زوج ها برای تشکیل خانواده یکی از بزرگترین امتیازات و لذت های طب باروری است. راه رسیدن به پدر و مادر می تواند یک سفر چالش برانگیز باشد. من متعهد هستم که به شما کمک کنم تا با دلسوزی و حرفه ای به رویای پدر و مادری خود برسید - سفر با شما را طی کنم.»

دکتر آذر پژوهان

دکتر آذر پژوهان

جنین شناس
فوق تخصص بیولوژی تولید مثل

دکتر آذر پژوهان جنین شناس و متخصص آزمایشگاه ART-IVF, فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده و در حال حاضر مسیولیت فنی بخش جنین شناسی، قلب تپنده مرکز فوق تخصصی دانامهر را بر عهده دارد. دکتر پژوهان، یک آکادمیسین تحسین شده،  با بیش از یک دهه تخصص در فیزیولوژی مولکولی و علوم تولید مثل، دانش و تجربه زیادی را برای نقش خود به ارمغان می آورد. دکتر پژوهان مسئول نظارت بر کل عملیات آزمایشگاهی هستند و از رعایت بالاترین استانداردهای IVF بالینی اطمینان حاصل می کنند. از جمله مسئولیت های کلیدی دکتر پژوهان، انتخاب مناسب ترین مواد و روش ها برای حفظ بالاترین استانداردها در IVF، اطمینان از برخورداری آزمایشگاه از امکانات و تجهیزات مطابق با استانداردهای جهانی و  مدیریت کارآمد تیم می باشد.

دکتر رقیه دهقان زاده

«تمایل عمیق بیماران من برای پدر و مادر شدن، نیروی محرکه منحصر به فرد در حرفه من است. من متعهد هستم که با شما عزیزان در این جاده مسیر همسفر شوم، تا معجزه زندگی شما محقق شود. من مفتخرم که به عنوان بچ خانواده دانامهر، با پشتیبانی مستمر همواره در کنار شما هستیم تا بر چالش های رسیدن به موفقیت غلبه کنیم.»

 دکتر رقیه دهقان زاده

دکتر رقیه دهقان زاده

جراح و متخصص زنان و زایمان

دکتر رقیه دهقان زاده، متخصص جراحی زنان و زایمان، در سال ۱۳۹۵ از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده اند. وی بیش از ۴ سال است که در تیم دانامهر در بخش درمان ناباروری و مراقبت های بارداری در حال فعالیت است.

دکتر ناهید مصباحی

«ناباروری از هر 6 نفر 1 نفر را تحت تاثیر قرار می دهد و اغلب بیماران در سکوت به مبارزه می پردازند. ماموریت ما شکستن این سکوت با مراقبت دلسوزانه، فردی و مبتنی بر شواهد است. ما متعهد هستیم که به بیمارانمان کمک کنیم تا به اهداف خانواده سازی خود برسند، و  مفتخرم به عنوان عضوی از خانواده دانامهر، همراه سفر باروری آنها باشم - بیایید با هم رویای شما را برای داشتن خانواده به واقعیت تبدیل کنیم.»

دکتر ناهید مصباحی

دکتر ناهید مصباحی

جراح و متخصص زنان و زایمان

دکتر ناهید مصباحی، متخصص جراحی زنان و زایمان، فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی تبریز می باشد. وی به خانواده دانامهر پیوسته و در بخش درمان ناباروری و مراقبت های بارداری در حال فعالیت است. 

دکتر فهیمه بهحتی

«برای من پاداش نهایی این است که وقتی رویای پدر و مادر شدن در نهایت به دست می آید، لبخندی بر چهره بیمار ببینم.»

دکتر فهیمه بهحتی

دکتر فهیمه بهحتی

جراح و متخصص زنان و زایمان

دکتر فهیمه بهحتی، متخصص جراحی زنان و زایمان، در سال ۱۳۹۲ از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده اند. وی در کنار خانواده دانامهر در بخش درمان ناباروری و مراقبت های بارداری در حال فعالیت است.

دکتر سیما شاه محمدی فرید

پزشک ایمونولوژی

دکتر سیما شاه محمدی فرید، پس از به پایان رساندن دوره تحصیلات پزشکی خود در دانشگاه علوم پزشکی تبریز با موفقیت، تخصص خود را در زمینه ایمنی شناسی بالینی از دانشگاه علوم پزشکی تهران اخذ نمود. ایشان در حال حاضر به عنوان یک متخصص مجرب در حوزه ایمنی شناسی، در مرکز فوق تخصصی دانامهر فعالیت دارند و در کنار تیم متعهد و مجرب دانامهر، به ارائه خدمات پزشکی درخور توجه می‌پردازند.

 

دکتر آی نور فرج نیا

دکترای داروسازی

نوبت گیری آنلاین