تیم دانامهر در گنگره ESHREH

کنگره ESHRE  یک رویداد مهم در زمینه علوم تولید مثل و پزشکی است. کنگره ESHRE برای متخصصان درگیر در زمینه تخصصی درمان IVF به چند دلیل حیاتی است:

  • تحقیقات پیشرفته: آخرین تحقیقات علمی و پیشرفت‌های پزشکی باروری را به نمایش می‌گذارد که می‌تواند مستقیماً بر پروتکل‌ها و نتایج درمان IVF تأثیر بگذارد.
  • فرصت های آموزشی: این کنگره مجموعه ای از جلسات آموزشی، کارگاه ها و دوره هایی را ارائه می دهد که دانش و مهارت های ارزشمندی را برای پزشکان IVF فراهم می کند.
  • شبکه جهانی: این یک پلت فرم بین المللی است که متخصصان IVF را به هم متصل می کند، همکاری ها و به اشتراک گذاری بهترین شیوه ها را در سراسر مرزها تقویت می کند.
  • نوآوری و فناوری: شرکت های تجهیزات پزشکی در کنگره جدیدترین فناوری ها و محصولات را  ارائه می دهند که می توانند در کلینیک های IVF برای بهبود مراقبت از بیمار ادغام شوند.

شرکت در کنگره ESHRE می تواند به طور قابل توجهی توانایی یک متخصص را برای ارائه پیشرفته ترین درمان IVF افزایش دهد و به پیشرفت این رشته کمک کند. از این رو برای همگام شدن با آخرین پیشرفت های حوزه درمان ناباروری و همچنین ارایه مقالات چاپ شده خانم دکتر دانایی, تیم دانامهر همواره حضور فعال در کنگره ESHRE داشته است. 

نوبت گیری آنلاین