درمان منحصر به فرد

یکی از اصلی ترین وجه تمایز مرکز فوق تخصصی دانامهر با سایر مرکزها, ارایه مسیر منحصر به فرد برای شما عزیزان در جهت تحقق معجزه زندگی شماست. ارایه مسیر درمانی منحصر به فرد یک رویکرد بیمار محور است که ویژگی ها، نیازها و ترجیحات منحصر به فرد هر فرد یا زوج را در نظر می گیرد. هدف  از این رویه بهینه سازی شانس بارداری موفق و در عین حال اولویت دادن به رفاه و تجربه کلی بیماران است. عناصر کلیدی در طراحی  مسیر درمانی شخصی در مرکز دانامهر عبارتند از:

  • ارزیابی فردی: هر مراجعه کننده تحت یک ارزیابی کامل از جمله شرح حال دقیق پزشکی، معاینه فیزیکی و تست های تشخیصی قرار می گیرد. این امر به تیم ما کمک می کند تا عوامل خاص مؤثر در ناباروری مانند سن، سلامت باروری، تعادل هورمونی و هر گونه شرایط پزشکی زمینه ای را درک کنند.
  • برنامه های درمانی منحصر به شما: بر اساس ارزیابی فردی، تیم حرفه ای ما یک برنامه درمانی شخصی بر اساس نیازها و چالش های منحصر به فرد بیمار یا زوج طراحی می کنند. این مرحله ممکن است شامل تنظیم نوع و دوز داروهای باروری و همچنین زمان‌بندی روش‌ها برای بهینه‌سازی شانس موفقیت باشد.

  • غربالگری و آزمایش ژنتیک: برای بهبود شانس بارداری سالم و کاهش خطر ابتلا به بیماری های ژنتیکی آزمایشات ژنتیک قبل از لانه‌گزینی (PGT) برای غربالگری جنین‌ها از نظر ناهنجاری‌های ژنتیکی انجام می یابد. برای رفاه حال هر چه بیشتر شما عزیزان تمامی آزمایشگاه ها و تکنولوژی های لازم در درون مرکز دانامهر طراحی و راه اندازی شده است.

  • توجه به عوامل عاطفی و روحی: ناباروری می تواند تأثیر عاطفی قابل توجهی داشته باشد. درمان شخصی سازی شده، رفاه عاطفی و روحی بیماران را در نظر می گیرد و تمامی خدمات پشتیبانی و مشاوره لازم توسط تیم حرفه ای دانامهر در طرح درمان ادغام می شوند تا به جنبه های رفاه عاطفی و روحی شما عزیزان رسیدگی شود.

  • آموزش به بیمار و تصمیم گیری آگاهانه: مسیر درمانی شخصی ارایه شده شامل آموزش کامل بیمار، حصول اطمینان از اینکه افراد و زوجین گزینه های خود، منطق پشت برنامه درمانی انتخابی، و خطرات و مزایای بالقوه را درک می کنند، می باشد. تصمیم گیری آگاهانه در طول فرآیند بسیار مهم است.

  • انعطاف پذیری در زمان بندی درمان: با توجه به اینکه همه مراجعه کنندگان ساعت بیولوژیکی یکسانی ندارند، درمان منحصر به فرد شامل تنظیم زمان درمان های باروری برای همسویی با ترجیحات فردی، اهداف شغلی یا سایر شرایط زندگی شما عزیزان می باشد.

نوبت گیری آنلاین