sperm-fertilising-egg

یکی از بهترین آرزوهای هر انسان، تجربه‌ی پدر و مادر شدن است، آرزویی که درون هر فرد، مثل گل در کمین، زیرا که برگ‌های آن، خواسته‌های زندگی و تجربیات مادری و پدری است. زوجی که به اشتراک گذاشتن این تجربه مقدس پرداخته‌اند، در اعماق دل خویش لذت‌های بی‌نظیری را پیدا می‌کنند.
گاهی اوقات، زن و مرد، با تمام امید و شور و هیجان به این سفر زندگی مشترک خود می‌پردازند، اما گاهی نیز، مانند کشتی‌بانانی که در دریا به سر می‌برند، با موانعی روبرو می‌شوند که آن‌ها را به آرزوی شیرینشان دور می‌کند.
زندگی، گوناگونی از لحظات شیرین و تلخ دارد. همان‌طور که آغوش گرفتن فرزند، شیرین و دوست‌داشتنی است، تصور بچه‌دار نشدن و مواجهه با ناباروری، احساساتی را در دل انسان به وجود می‌آورد که می‌تواند ترسناک و نگران‌کننده باشد.
در این مواقع، نیاز به حمایت و همدلی زن و شوهر بیش از هر زمان دیگری حس می‌شود. همچنین، تلاش‌های متخصصین و مشاوران روانشناسی که با دلسوزی و تجربه، راهنمایی می‌کنند تا این مسیر پر از دشواری را طی کنند، بسیار ارزشمند است.
مرکز باروری و درمان ناباروری دانامهر، به عنوان یک راهنمای قابل اعتماد در این سفر، با استفاده از تخصص و دانش خود، به زوجین نابارور کمک می‌کند تا با آرامش بیشتری، این مراحل را طی کنند. کلینیک ذهن بارور، به همت تیمی از متخصصان تجربه‌یافته، زندگی را برای زوجین نابارور، به یک سفر آرامش‌بخش تبدیل می‌کند، تا آنها بتوانند به آرزوی مادر و پدر شدن خود دست پیدا کنند.
 

اطلاعات بیشتر
نوبت گیری آنلاین