sperm-fertilising-egg

باروری خود را با فریز تخمک در دانامهر حفظ کنید

انجماد تخمک روشی محبوب برای زنان برای حفظ باروری است. زنان با جمع آوری، انجماد و نگهداری تخمک های خود این فرصت را به خود می دهند تا در مراحل بعدی زندگی از آن تخمک ها در درمان باروری استفاده کنند. در مرکز فوق تخصصی دانامهر، ما اهمیت برنامه ریزی برای آینده شما را درک می کنیم. تیم متخصص دانامهر مفتخر است که این خدمات تغییر دهنده زندگی را به بیماران خود ارائه می دهد. 

مرکز فوق تخصصی دانامهر به عنوان مقصد برتر برای فریز تخمک شناخته می شود. مرکز ما به لطف تکنیک های پیشرفته ما (مانند انجماد تخمک) و تیم مجرب متخصصان باروری، جنین شناسان و کارکنان پرستاری، دارای نرخ موفقیت بالایی برای فریز تخمک است. در حالی که نرخ موفقیت فردی می تواند بر اساس عواملی مانند سن و کیفیت تخمک متفاوت باشد، متخصصان ما راهنمایی و پشتیبانی شخصی را برای به حداکثر رساندن شانس موفقیت شما و تضمین دریافت بالاترین سطح مراقبت در طول کل فرآیند ارائه می دهند. در دانامهر، تمرکز ما بر ارائه مراقبت استثنایی از بیمار و پیروی از پروتکل های سختگیرانه برای به حداقل رساندن خطرات و عوارض است که منجر به نرخ موفقیت بالا و نتایج مثبت برای مشتریان ما می شود.

 

فرآیند انجماد تخم مرغ

 

  • مشاوره اولیه : مشاوره اولین قدم در هر سفر باروری است. در این جلسه مشاوره، تاریخچه پزشکی و اهداف خود را با مشاور انتخابی خود در میان می گذارید، او همچنین در مورد انواع درمان پیشنهادی بیشتر به شما می گوید و به سوالات شما پاسخ می دهد.
  • آزمایش و بررسی خون : برای اطمینان از اینکه فریز تخمک درمان مناسبی برای شماست، به برخی آزمایش‌ها و بررسی‌های خون نیاز است. اینها معمولاً شامل تست ذخیره تخمدان برای ارزیابی تعداد فولیکول و پروفایل هورمونی شما قبل از شروع تحریک تخمدان است.
  • مشاوره پیگیری : هنگامی که نتایج آزمایش شما برگشت، با مشاور خود برای بحث در مورد نتایج ملاقات خواهید کرد. در این جلسه، مشاور شما یک طرح درمانی منحصر به خود را بر اساس این نتایج تایید خواهد کرد. 
  • تحریک تخمدان : برای تحریک رشد و بلوغ تخمک های متعدد در تخمدان های، تحت درمان هورمون قرار خواهید گرفت. این فرآیند معمولاً 10-12 روز طول می کشد و با آزمایش خون و سونوگرافی به دقت کنترل می شود.
  • جمع آوری تخمک : با نظارت دقیق بر نتایج خون و اسکن شما در طول دوره تحریک، مشاور شما تصمیم خواهد گرفت که زمان بهینه برای جمع آوری تخمک ها چه زمانی است. پس از جمع آوری، تخم های سالم به آزمایشگاه ما منتقل می شوند تا منجمد شوند.

 

اطلاعات بیشتر
نوبت گیری آنلاین